Monday 10 September 2012

Cashout Earning Says !! *Kali Kedua.(RM 251)

Hai Semua..Amboi,Baru Jek Kemarin Update Pasal Says,Hari Nie Dah Nak Cashout Plak..Mengadanya Aku..Hahaha. Di sebabkan Aku Memerlukan Sedikit Duit Bulan Ini,Terpaksalah Aku Cashout Lebih Awal Daripada Target Aku Sebenar. Mula2 Aku Cadang Nak Cashout Bila Dah Cecah RM300 ,Tapi,..Tak Dapatlah Rasanya Sebab Kalau Makin Di Tunggu Makin Lama Aku Dapat Duit Ini.Aku Cashout Earning Says Aku RM251 Je Kali Nie,Kurang RM100 Daripada Cashout Earning Pertama.

Memandangkan Aku Ada Sedikit Rajin Subuh Nie,Aku Akan Buat Tutorial Bagaimana Nak Cashout Earning Says Yang Telah Berwajah Baru Nie. Korang Dah Tau Tak? Kalau Dah Tau P Main Jauh2,Aku Nak Ajar Bagi Yang Belum Tahu Sahaja..Harap Maklum..Hehehe.

1. Pergi Ke Dashboard Akaun Says Korang,Klik Cashout Macam dalam Gambar Kat Bawah Nie.Nampak Tak Warna Kuning Tue? Klik Itu K..
2. Bila Dah Klik,Akan Keluar Borang Cashout Confirmation .Isi Semuanya Detail Yang Di perlukan Dengan Teliti & Pastikan Semuanya Betul K.. Termasuklah Nama Korang, Nama Bank Serta No Akaun Korang K..
4.Bila Dah Isi Semua,..Check Semua Maklumat Yang Korang Masukkan,Jangan Ada Salah Satu pun k.. Dah Yakin Semua Maklumat Dah Betul.Klik Butang Confirm Warna Kuning Macam Dalam Gambar Kat Atas Nie k..

5. Dah Klik,Akan Keluarlah Paparan Cashout Status Macam Kat Gambar Bawah Nie Bila Korang Pergi Ke Dashboard Korang Kembali. Pending, Verified , Completed. Mula2 Dia Akan Tanda Pending.
Pending -  Masa Untuk  Proses Cashout Korang Sebelum Disemak Oleh Pihak Says.
Verified - Data & Maklumat Cashout Korang Dah Mula Disemak Oleh Pihak Says.
Completed - Duit Earning Says Korang Dah Siap Di Transferkan Ke Dalam Akaun Korang.
* *Biasanya Proses Ini Akan Sampai Ke Tahap Completed Makan Masa Sebulan. Tapi Ada Jugak Yang Awal Dalam Seminggu Pun Dah Boleh Dapat. Apa2 Pun,Tunggu Je La K.. Confirm Dapat!! Hehe ^_^

Korang Dah Ada Akaun Says? Belum Ada ? -DAFTAR SINI-

Daftar Juga Cara Lain Buat Duit Selain Says!!
Blin.Gd --> SINI
Churp-Churp --> SINI 

3 comments:

Mrs Velentine said...

sya pun buat cashout..

boni kacak said...

wah..bestnya.. murah rezeki.. aku tak dapat merasa lagi hasil kat nuffnang, churp2 dan jugak says ni..hehehe.. rasa macam nak nangis je.haha.. apa2pun, aku doakan agar rezeki ko akan terus berterusan dibukakan olehNya. Amin.

Unknown said...

wah byknye dapat duet says.. leh x ajar care2 nak dapatkan duet byk dr says nieh ? :D sy bwu je nk try cash out.. 2 pown rm50.. hukhuk..