Thursday 12 July 2012

Cashout Earning Says !! *Kali Pertama.(RM 351)

Assalamualaikum W.b.t & Salam Sejahtera Semua.
Waaaa...Dah Sekian Lama Dah Promote Iklan-Iklan Dari Says ,Akhirnya Malam Ini Aku Buat Keputusan Nak Cashout Pendapatan SAYS Aku.Muehehe.Nak Tahu Berapa Aku Dapat?

RM356 SAHAJA!!
Taraaa..Tak Banyak Mana Pun Kan Jika Banding Korang Punya Kan? Kan? Hehe. Walaupun Tak Banyak Mana,Tapi Aku Puas Hati dengan hasil usaha aku Main Says Nie,Terrbbaaeekk Laa.!! Hehehe
Jumlah Kesemua RM356 Kan? Tapi Aku Cashout Tadi,RM351 Jak. Lagi RM5 Tue ,Aku Tabung Lagi Dalam Akaun Says,mana tau dia boleh merebak membiak,bertambah pendapatan aku.Hahaha.
Korang Dah Join SAYS nie Ke Arr?? Jomlah Join,Besstt.. Sambil Berbloging,berfacebooking Pun Boleh Buat Duit Poket.
Kalau Nak Join KLIK SINI Okay!

Okaylah...Memandangkan Aku dah Tau,Cara-Cara Nak Casout Pendapatan Says.Alang-Alang Meh Aku Ajar Korang Step By Step Cara Nak Cashout tue Berpandukan Gambar Okay!! ^_^
  • 1. Tekan.. Dashboard Says > Reward History> Cashout.

Kalau Tak Paham,Tengok Gambar Kat Bawah Nie..


  • 2. Bila Korang Dah Klik,Akan Keluar Borang Macam Kat Bawah Nie,Korang Isi Semuanya dengan Teliti k. Jangan Ada Silap Plak,Terutamanya No Akaun Bank Korang. Kunk Masuk duit Kat Bank Aku Plak Nanti..Hehehe.Dah Siap Isi,Tekan button Cashout My Earnings Warna Biru Kat Bawah Tue K.
  • 3. Bila Dah Klik Button Biru Tue,Akan Keluar Sekali Lagi Maklumat Yang Korang Dah Isi Tadi. Korang Check Betul-Betul k. Dah Yakin Semua Betul,Confirmkan Jak Maklumat Korang.Dah Siap!! 
Bila Korang Kembali ke Dashboard Korang,Korang Akan Tengok Macam Gambar Kat Bawah Nie.
Kat Bawah Warna Kuning tue Ada Tulis Pending.Tue Maksudnya Duit Korang Tengah di Proses Lah tue.
Now, Duduk Goyang-goyang Kaki Kat Rumah Tunggu Duit Masuk Je Lagi Nie.Dalam Sebulan Macam tue dari tarikh cashout Masuklah duit Aku.Muehehe.Jangan Jelez. Hahaha :P

4 comments:

Cikrosecute said...

tahniah...banyak jugak tue...

Swaggie Shawty said...

wow. banyaknye. Untunglha ada yg click says tu. Saya dah stop dah bha. huhu.

Unknown said...

waauu..mesty suh org klik kan..hehe

Noor Atikah Ramli said...

perghhhh ! banyak tuuu.