Wednesday 20 June 2012

Jom Join Says !! Boleh Dapat Duit ^_^

Assalamualaikum. W.b.t
Hari Nie Gua Nak Bantu Korang Buat Duit..Tapi Lu Orang Semua Jangan Silap!!
Gua Bukan Along,Gua Cuma Nak Tolong.Muehehe.Sebelum Tue Klik Sini & Sini Dulu..Meh tengok Nie...

** Klik Gambar..Nie Lah Hasil Aku Kumpul Dalam Beberapa Bulan Nie. ^_^
Kebanyakannya Mungkin Dah Tahu   Tentang Says Nie Kan? Tapi Mungkin Ada Juga Segelintir Yang Baru  Tahu Tentang Says Nie .Kalau Tak Tahu,Meh Aku Explain Sikit Tentang Says Nie.Aku Pun Tak Nak Untung Sorang-Sorang, Aku Mahu Bantu Kawan-kawan Aku Yang Mungkin Tak Tahu Lagi Tentang Says..Ok..

Says Nie Merupakan Komuniti Pengiklan Anak Jati Malaysia . Mereka Akan Bagi  Kita Iklan-Iklan , Kemudian Kita Pilihlah Iklan Mana Yang Kita Nak Promote.Tugas Kita Cuma Promote Iklan-Iklan Tersebut Kat Blog,Twitter Mahupun Facebook .Senangkan?

Apa yang BEST tentang Says ?

1. Off Course Lah Kita Boleh Buat DUIT !!
Dapat Duit Poket,Tak Perlu Nak Harap Duit PTPTN Atau Mak Bapak Korang tue 100%. Senang Cerita Klik klik Masuk Duit...Klik Klik Masuk Duit!

2. Pendaftaran/ Sign Up  Percuma, & Tak Perlukan Modal !!
Takda Cas Apa Pun.. Korang Cuma Perlu isi Borang-borang Maklumat diri Korang Je,Pastu Dah Ada Akaun Says And Terus boleh Promote Iklan-Iklan Yang Ada Untuk Korang.

3. Bayaran Payment Melalui Online Banking
Apabila Korang Dah Cukup Kumpul Earning Minimum  Sebanyak Rm 50, Korang Dah Boleh Cashout Earning Korang Tue. Pihak Says Akan  Kreditkan Masuk Ke dalam Akaun Bank Korang! Budak-Budak Pun Boleh Join Kalau Nak,Tapi Minta Izin Ngan Ibubapa Korang Dulu k. Sebab Nak Payment Nanti Kena Guna No Akaun Okeyh!! Faham Ya Anak-Anak Sekalian .Muehehe^_^

4. Mudah & Sesuai Untuk Semua Peringkat Umur.
Ibu-Ibu,Bapa-Bapa Mahupun Anak-Anak Semua Pun Boleh Join. Aku Syorkan Pelajar-Pelajar Tue Nak Dapat Duit Sambil Belajar Tue Lebih Baik. Daripada Duduk Depan Laptop Berjam-Jam Layan Facebook,Ada Lebih Baiknya Korang Duduk- Duduk Depan Laptop Sambil Berfacebook Sambil Promote Iklan & Buat Duit. Betul Tidak? Hehehe

Korang Tunggu Apa Lagi? Janganlah Nak Fikir-Fikir Lagi.

KLIK SINI UNTUK DAFTAR!!

Cara Promote Link Iklan ?
Dah Daftar n Create A new Account? Okeyh!! Aku Ajar Cara Untuk Iklan Plak . .
Senang Je Korang Cuma Perlu Sebarkan Iklan-Iklan Dari Says Melalui Facebook,Twitter Mahupun Blog Korang. Senangkan? ^_^
Dah Daftar? Tak tahu Cam na Nak Dapatkan Link Iklan?

First Step Klik Social Recommendations Macam Nie-->>
Pastu Buat Masa Sekarang Akan Keluar Macam Nie...


Klik Mana Iklan-Iklan Yang Korang Nak Promote.Klik Pastu Akan Keluar Keluar Macam Nie

<<-- ( Klik Bahagian Nie,Pastu )

Akan Keluar Lah Macam nie-->>
http://says.com/my/smile_owezz/recommendations/celcom-video-2
Kemudian Pandai-Pandailah Korang Buat Ayat Terbaeekk TerPowerr korang Supaya Orang Lain Tertarik Nak Klik Link Korang bila korang Promote Kat Facebook,Twitter & Blog Korang Nanti.


Nanti,Kalau Nak tahu Duit Korang dah Masuk Ke Belum.Klik Yang Warna Hijau Tue.
Nie Maksudnya Aku  dah  Complete Dah Satu Iklan nie , Walaupun Rm 10.00 ,Tapi Bila Kita Kumpul Sikit-sikit,Lama-Lama Jadi Bukit Kan? Lagi Satu, Korang Jugak Kadang-Kadang  Akan di beri 5 Atau 4 Iklan Dalam Satu Masa. Banyak Kan? Terpulanglah Dari Ayat Power Korang Promote  Iklan tue dengan jayanya K..Hehehe

Camna Nak Cashout Plak?

 Tengok Tak Gambar DP Facebook Korang Kat Tepi tue? Klik  Tue Pilih Reward History Pastu Korang Akan Tengok Perkataan CASH OUT .Klik Tue Je..Lepas Klik Tue,Korang Isi La borang Yang perlu Maklumat Bagai Seperti Nama Korang ,No Akaun Korang & Sebagainya. Tup tup Dalam Masa Sebulan Macam Tue Korang dah Boleh Check Akaun Bank Korang! Dah Boleh Guna Duit!!
Yeaahh..!! ^_^
Jomlah Join,Ajak Sanak Saudara Korang Sekali. Tak Perlukan Modal Pun..
KLIK SINI KALAU NAK JOIN!!
Terima Kasih=,=

4 comments:

Unknown said...

wah..penuh informative nih..thnx.

SuparMan SuaRez said...

@Rozssa Lea

Dah Join Ke Belum?
Mari Lah Join..sambil Berblogging,Berfacebooking dpt kumpul duit..Hehehe ^_^

Apple said...

bagus juga ni bro. Haha.. Patutla tajuk ko semacam ja saya tengok.. kasi ping di busuk la.. biar ratus2 masuk blog nih. kahkah..

SuparMan SuaRez said...

@Apple

Nice One La bro...Aku Baru tau Kepentingan Ping Busuk Nie.. Belambak trus reader Masuk blog Aku...Thanx Bro Info..Hhuhu