Tuesday 6 March 2012

Berwajah Kiut Tapi Diperlakukan Seperti Binatang !!


Assalamualaikum & Selamat BERselasa All .

Hari Ini Entah Mengapa Bangun Tido Aku Pagi Tadi TidakTeratur Seperti Dalam Jadual Yang Aku Sketch Malam Semalam.Kalau Mengikut Perancangan,Kebiasaan Aku Akan Bangun Pagi Pada Pukul 11 & Terus Lunch,Tapi Pagi Tadi Aku Terbangun Awal Pukul 7 Pagi.Bangun-Bangun Je Pagi  Tadi  Aku Dapati badan Aku di sengat-sengat geli Oleh Sesuatu.Rupa-Rupanya Semut-Semut  Sedang Bernafsu Menghisap Badan-Badan Aku Nie Sambil Menyanyikan Lagu Enjit2 Semut beramai2 ( bernafsu?? Grrr..).Ini Termasuklah Semut dari Pelbagai Etnik (Sahut Misi 1 Malaysia Agaknya) Antaranya Seperti Semut Merah,Semut Hitam,Nenek semut,Moyang Semut & Ratu Semut.(Nasib  Xda Semut Api kan XD) .

Kepala otak Aku tertanya2 Apa Punca Di Sebalik Kejadian Ini.Setelah Berjam-Jam Memikirkannya Sambil Menghantuk2 Kepala Aku Di Birai Katil,Aku Pun Berjaya Membuat Kesimpulan..Persoalan Itu terjawab apabila aku Melakukan Flashback 3 Hari ke belakang Apabila  Gambar Kiut aku upload di Facebook pada hari itu mendapat Banyak  Like & Komen Oleh Peminat-Peminat Aku.Terutama Sekali gambar  Aku Pose mengorek hidung Sambil Senyum Kambing ,Hampir Keseluruhannya Komen  cakap Aku Nie Sweetlah..Manislah..Comellah Apa La..Itu Lah..Ini Lah...Hingga Aku Terlalu Bangga & Senyum Sampai mulut aku terkoyak sedikit Membaca Komen Mereka. (Terima Kasih Korang ^_^ )
 Pujian Yang Ku Terima dari Laman Sosial Facebook
So,Dengan Otak Aku Yang Tersedia Geliga Ini membuat Kesimpulan Bahawasanya Inilah Punca Sebenar Semut Menyerang Aku.Semut2 Ini telah curi2 membaca komen diaorang nie kat Facebook ,Lalu Berpakat & Menyerang Secara Berjemaah aku yang Sweet Semulajadi Ini (Tangan Di dada ,Mata ke atas,Lidah Terjelir ..Haha). Setelah mengira 1 Hingga Sepuluh Serta Abc Hingga Z sebanyak 10 kali,Aku Pun Berlari Pecut Pergi Ke BiliK Mandi.

Selepas  habis Mandi Bunga Tahi Ayam bagi membersihkan Badan serta mengharumkan Badan Aku yang sememangnya Harum Wangian Perfume Produk Body Shop Nie.Aku Pun gerak ke dapur & mengambil Coco Crunch sebagai sumber tenaga di waktu pagi , Sedang nikmat menjamah sarapan Itu,Aku Pun melihat kelibat MaK Aku Masuk Ke Dapur.Lalu Dengan Penuh Spontan & Manja Seperti di dalam Iklan Aku Menjerit.

"Mak,nak Ho ho Holicks Satu! Boleh?"
" Yeee....Ho ho hotak Hang!!,Ko Tau Ka Nak Kita Nie Spesis KUCING !! Yang Ko Nak  Berangan Sangat Jadi manusia nie Makan Coco Krunch Bagai Nak Minta Horlick Segala ApesaL?? Dah...Dah..Makan Jek Whiskas & minum Vitagen Nie.!! Pastu Keluar Cari sisa Makanan Kat Restoran MCD Tau Kenny Rogers Seberang Sana!,Ntah2 Ada Rezeki Ko,Bungkuslah Bawa Pulang jadi Dapat Jugak kita makan Mewah Malam  Nie"

Sentap Mendengar layanan & Kata-Kata Mak Aku Yang melayan aku seperti binatang Tanpa Belas kasihan   itu.(Memang Binatang Pun..Haha) .Tanpa Menoleh Muka Beliau,Aku Pun dengan Lari setempat Mencapai Vitagen Yang di berikan sambil Membuat Muka Merajuk Yang Ku Cipta  terus Meninggalkan Mak Aku . Hatiku  Sentap...Baru jek Nak Berangan jadi manusia, Mak Dah Potong Stim...Adeh!. Dan pada Hari Itu Barulah Aku Sedar Yang Aku hanyalah Seekor KUCING Tetapi KIUT apa Kan?..Hahaha ^_^

13 comments:

AMALINA YAAKUB said...

hye awak jom join segmen first saya dan bff saya..

http://lavender498032.blogspot.com/2006/03/segmen-amalina-yaakub-dan-rayha-rozi-ay.html

SuparMan SuaRez said...

@AMALINA YA'AKUB

InsyaAllah ^_^

Unknown said...

hahahaha..ho ho lick, ho ho tak hang.hakhakhak..

SuparMan SuaRez said...

@Boni JLL3

Hahahaha..Thanx Bro singgah sini...Huhuhu

::CIK LYNN:: said...

hahahaha...baca stating pn dh tsnyum2 dh...=p

SuparMan SuaRez said...

@::CIK LYNN::

Bace Starting Je ke..?? Hahahaha
Thanx Sudi singgah Sini Cik Lynn...Huhu

::CIK LYNN:: said...

aip...cik lynn bca smpai abih la...hehe =p

SuparMan SuaRez said...

@::CIK LYNN::

Hahahah..Yela2x..Tenkiu2x..Huhuhu
^_^

SuparMan SuaRez said...

@iEnA eLiEnA

Ok dah Follow...xpa2x..Heee

Unknown said...

hahahahhaa...cemangat~~

SuparMan SuaRez said...

@Cik Lyeen

Hahahaha..^_^
Thanx SInggah sini Lyeen..

Amirah Raduan said...

kitak pusak paduhal... pusak kiut kaa??kamek maokkk pusak kiuttt... lebiuuu pusak kiuttt!

SuparMan SuaRez said...

@Amirah Raduan

Hahaha..eya...Pusak Kiut cam kamek..
Beli lah..Hahaha