Wednesday 29 February 2012

Cicak Aneh Menyerang Manusia!


Gambar Fotostet Dari Google
Rajasyedtan,INDYIA , Beberapa Ekor Cicak Yang di percayai datang dari Planet Nyamek Telah Turun Ke Bumi Untuk Mandi Manda Di Sunway Lagoon & Sejurus Kemudian Telah Menyerang Manusia Secara Liar. Cicak Yang Di Percayai Berspesis Cicak Kubing Berkenaan Bertindak Liar Apabila Menyerang  dengan Melibaskan Ekornya ,Memijak-Mijak serta Mematuk-Matuk Orang Ramai Menggunakan Giginya. Kejadian Aneh Ini Telah Mendapat Perhatian Media seperti Al Jazzoora,CNM & Ceria Di Chanel 611 Astro.

Menurut Mangsa Serangan Cicak Tersebut ,Pak Cik Titus Bonai ,32 Tahun ,Seorang Agen  Khas pembersihan Tandas Di Sunway Lagoon, Berkata.
"Kejadian Ini Amat Menerujakan  Saya.Sedang Asyik Saya Membersihkan mangkuk Tandas Sambil Menari Tarian Poco-Poco.Cicak Tersebut Datang Menyerang saya Secara Gerila lalu Memijak-Memijak Kepala Saya Menggunakan Kasut Bola.Saya Tidak Sempat Menelefon Pihak 911 Unbtuk Meminta Bantuan Dan sa......" .
Jelas,Pak Cik Titus Yang Telah Mati Tersembam di dalam lubang Tandas Setelah Di Temuramah Tanpa Menyambungkan Kata-Kata Terakhir Beliau.Takziah Kami Ucapkan .

Dalam pada Itu,Kami Juga Sempat Menemuramah Saksi Yang Berada Di Tempat Kejadian Iaitu Pak Cik Silvawington Pingkepompom Atau Yang Ingin Hanya Di kenali Sebagai Taga.PakCik Taga Yang Merupakan Pelancong Dari Zimbabwe Berkata
" Semasa Saya Sedang Asyik Mengintip-Mengintip Gadis-Gadis Di Tandas Perempuan,Tanpa Saya sedari saya Telah Melihat Encik Titus Di Serang Secara bertubi-Tubi Oleh Cicak berkenaan.melihat Kejadian Tersebut Saya Pun Dengan Pantasnya Menelefon Nenek Saya Di Rumah Untuk Meminta pertolongan,Namun Kebetulan Pada hari Itu Nenek Saya Sibuk Melipat Kain Di Rumah & Tidak Dapat Datang Untuk membantu"
Terang Taga Sambil Membuat Muka Kiut & Signal Peace Dengan Tangannya Selepas Di Temu ramah.(Selepas Di Temu ramah Baru Lah Beliau Tahu Yang Selama Ini Tandas Tersebut Adalah Tandas Lelaki).

Para Penyiasat  Dari Jepun iaitu Detective Conan & Rakan-Rakannya  Telah Di Panggil Untuk Menyiasat Punca Kejadian Cicak Menyerang manusia Ini.Setakat Ini Mereka Telah Membuat Beberapa Eksperimen & Kajian Seperti Melastik Cicak Menggunakan Getah,Mengumban Cicak di siling Menggunakan Taik Hidung Dan Juga menyamar Menjadi Cicak .Mereka Membuat Hipotesis awal dan Mengatakan Bahawa Cicak-Cicak Berkelakuan Tidak Senonoh Demikian Kerana Tekanan Perasaan Setelah mengetahui Lisa Surihani Telah Berkahwin.Namun Masih Terlalu Awal Untuk Membuat Spekulasi Berkenaan,Menurut  Kaghorie Maourihehe merangkap Ketua Penyiasat Dari Jepun Berkata,

"Buat Masa Ini kami Sedang menunggu Keputusan Ujian kehamilan Kucing Peliharaan Saya & Dan Di jangkakan Petang nanti baru Keputusan Tersebut Dapat Di keluarkan.So,Sekarang kami Tak Dapat Buat Apa-Apa.Sekarang saya Sudah Lambat Nie,Saya Nak pergi  Main Bola Dulu Bersama Kawan-Kawan Saya di padang terlebih Dahulu "
Terang  Kaghorie Maourihehe Dan Berlari-Lari Itik  beredar & sempat  menyalam  dan Mencium kaki Wartawan kami yang menemuramah beliau.

Bagi Orang Ramai Yang Mengetahui & Ada Maklumat lanjut Mengenai Kejadian Ini Boleh Terus Menghubungi Ketua Kampung Orang Asli iaitu Encik Jay Atau Panggilan Mesranya  JayJaeJueeyy Di Talian 0123456789 Atau Sesiapa Yang Mempunyai Faceboob Facebook , Boleh Jugak Add &  Inbox Beliau Di Facebook.( sesiapa Yang Berspesis Perempuan MESTI  Add  Beliau Di Facebook k.. Kerana  hobi Beliau ADALAH mencari Kenalan PEREMPUAN sahaja..Hahaha )


*KLIK LIKE & SHARE ENTRI INI JIKA KORANG SUKA ENTRI INI ^_^

2 comments:

::CIK LYNN:: said...

menakotkan....huhu

SuparMan SuaRez said...

@::CIK LYNN::

Hahahaha,,,Akhirnya Motif aku Buat Entri seram Berjaya!! Yuhuu,,,Thanx Kerana Singgah Here ^_^