Sunday 26 February 2012

*1ST G.A. BY NURFERL: SAYA SEORANG PENULIS BEBAS DAN SAYA RASA HEBAT !!*

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera All.
.Malam Ni Aku Dalam  Kebingungan, .Otak Aku Nie Masih  Membeku Disebabkan Aku Terlupa Nak Keluarkan Kepala Aku Dalam Freezer petang Tadi.Setelah Membongkar-membongkar  Faceboob  Aku..Opss Maksud Aku Facebook!! & Melihat Album-Album Bekas Gf Aku yang Dulu-dulu dari Pertama Hinggalah Yang Terkini.Hahaha.Aku Tersentak Melihat Bekas Gambar Gf Aku yang Ke 99 itu Cik Nurferl. ( Pas Nie Mmg Siap Kena Flying Kick La Aku Oleh bf Cik Nurferyl Nie ..Hahaha)   Aku Pun Dengan Rasa Kerinduan Itu Sambil Menyanyi Lagu Anak Itik Tok Wi Laju-Laju membuka Blog Beliau. Aku Pun Cubalah Mencari Kalau-Kalau Dia Masih Single Atau Sudah Berpunya.Tapi Tekaaan Aku Tepat Tersasar ,Hatiku Luluh,Bulu Hidungku terus Jatuh Berguguran,Apabila Aku Melihat Gambar Seperti Kat Atas Tue.


Tapi Di Sebabkan Aku Nie Kiut Lagi Gagah Perkasa.Aku Kuatkan Semangat ku,Aku Tahan Kentut Ku Agar Tidak Terasa Sedih Sangat.Hahaha.Setelah membelek-Belek Entri Cik Nurferl dengan Perasaan Jelez Ini,Aku Terjumpa Entri Yang Menarik Hati Aku Ini Entri itu Bertajuk.*1ST G.A. BY NURFERL: SAYA  SEORANG PENULIS BEBAS DAN SAYA RASA HEBAT !!* KLIK SINI!  
Kotex  Contest @ Giveaway yang Mudah & Tidak Memeningkan Kepala .Tak Perlu Jawab Soalan Add Math Segala Bagai Ataupun Guna Skill Berlari Dalam Guni.
Korang Hanya Perlu sediakan Dua piring pulut Hitam,Telur cicak 10 Biji & Chezzy Wedge .Ok Aku Tipu!! Hahaha.Apa Yang Cik Nurferl Minta ialah Tempek Header Kat Atas tue kat blog korang & Buat  Entri Kreatif Tanpa Meniru Entri Yang Aku Taip Nie.Senang Bukan? Jomlah Join Reramai,Bab Tak Best La Kalau Saya Yang Rangkul Semua Kategori .Saya Nie Pun Ada Sifat Perikemanusiaan..Hahaha (Gurau Je lah All,Jgn Marah..Hihihi)

Sebelum Saya  Menjoinkan Diri,Cik Nurferl Sempat Bertanya & Menemuduga saya Beberapa Soalan Yang Agak Mudah Bagi saya  untuk Menjawab Soalan2 Beliau.
Soalan Pertama :
Cik Nurferl :  ceritalah kenapa ko beria ria nak berblogging sangat nih?? banyak keja lain yang berpekdah lagi kan??
 (Sambil mengorek2 Hidung ,Saya Dengan Selamba Kiut Menjawab)
Salah Satu sebab Utama saya berblogging ini adalah di sebabkan Berblogging Dapat Membantu Saya Mengetahui Isu-Isu Semasa Dalam & Luar Negara dengan Pantas.Yupzz!! Seperti Yang Korang sedia tahu,Blogger-Blogger Lebih Up To date (Update).Atau Dengan Kata Yang Lebih Manis (semanis Kacip Fatimah)  lebih penyibuk @ lebih menjaga Tepi Kain Sarung orang.Hahaha.yala,Lagipun Takkanlah Aku Nak terpacak Depan Tv Setiap Pukul 8 Malam  semata-Mata untuk Menengok Buletin utama..Hihihi.
Sebab kedua saya Berblogging ialah melalui Blogging Saya Dapat Mencurahkan Perasaan   cinta Aku kepada Cik Nurferl,Cik Keroppi  & tidak di Lupakan Cik Lyssa Faizureen Yang Rasanya Dah Semakin Jatuh Cinta Kat Aku..Hahaha.Korang Tak Percaya? Boleh Lihat Sini!!! Hihihi. Selain Itu Perasaan yang sama Waktunya Seperti Perasaan Benci,Sedih,Gembira & Perasaan Lapar Dapat Ku Luahkan Kat Blog Aku Yang ganas Ini.Haha.
Sebab Ketiga Aku Berblogging Ini Ialah melalui Blogging Saya dapat Ramai GF Baru Atau dalam  Bahasa Itik Get a new Friends (Sejak Bila Plak Aku Pandai Berbahasa itik Nie? Haha)  Yah,Tidak Dapat Di nafikan Lagi AtauTidak tertepis Lagi oleh Khairul Fahmi Che Mat Fakta Aku Yang kelima,Bahawasanya Melalui Blogging Aku Dapat Berkenalan Dengan Ramai Kawan Baru.Termasuklah Blogger terkenal Seperti Lyssa Faizureen & Cik Nurferyl Yang Cantik Molek Itu. (Itu Pun Kalau Cik Nurferl Kenal Akulah..Haha)..Hihihi.
Sebab Keempat Aku Suka Berblogging Ialah Melalui Blogging Aku Dapat Ilmu,Tips,Petua & Motivasi dari Blogger Lain . Melalui Blogging Aku menjadi semakin Ensem..Opsss..Maafkan Saya Kerana Berterus Terang.Hahaha,Sebenarnya Aku Ingin Katakan Bahawa Melalui Blogging Aku Mendapat Ilmu-Ilmu Berilmiah serta Tips-Tips Berguna Antaranya Ialah Tips Mengorek Hidung Menggunakan Kaki,Tips Goreng telur Cicak & Macam2 lagi yang Ada.Hahaha

Soalan Kedua :
 Cik Nurferylapa yang buat ko rasa berblogging ni hebat?? cool??

(Dengan Penuh Yakinnya Aku Menjawab dengan lagak seperti Artis bollywood) Yah!! Aku Memang  Cool, Hebat ,Bergaya & Kiut!! Melalui Jawapan Yang Aku berikan  itu Kucing yang Tiba2 Melintas Di hadapan Aku yg mendengar curi2 Luahan Jawapan Aku itu Muntah & Tercirit-Birit Akibat Terharu Dengan Jawapan Aku.Hahaha.
Apa Yang Buat Aku Rasa Hebat & Cool Ketika Berblogging Ini ialah Aku Merasakan Aku Antara Golongan Adam Yang Hensem Kerana Menceburkan diri dalam Dunia Blogging nie (macam Tak Da kena Mengena jak..Hehehe ) .Yah,Apa Tidaknya,sepanjang Aku Berblogwalking,hanya segelintir sahaja Blog Kaum Adam Yg Aku temui,Kalau di bandingkan Dengan Blog Kaum hawa!! Memang ramai sangat-sangat..Huhu.,Melalui Blogging &  Sehinggalah Blogger2 Terkenal Mengenali Saya.Saya Merasakan Perasaan Yang Very2 Awesooomeeee.Hinggalah Saya Tak Tak Tahu Nak Taip Cam na Luah Perasaan Itu.Hahaha

Sebelum Aku Mengundur Diri, Aku Nak Bagi Tau Kenapa Aku Join Contest Ini.Ini Tiada Kaitan langsung Dengan binatang Contex Lens Itu,Tapi Aku Join Contest ini kerana Cik Nurferl Yang paksa.Ehh!!! Bukan-Bukan.(Jangan Marah Cik Nurferl,Chill ..Huhu.) .Aku Join Sebab Utama Mesti Lah Nak menang Kan ..!! Hahaha. Tapi Kalau Tak Menang Pun,Dapat Saguhati Pun Jadilah..!! Kalau Langsung Tak Dapat Apa2,Memang ku Cekik2 Lah Batang Leher Cik Nurferl Itu!!
Amaran 18SG ini Ku tujukan Untuk Cik Nurferl (Harap-Harap dengan Ancaman & Ugutan ganas aku ini dapat menakut2kan Cik Nurferl & Memilih Blog Aku Untuk Menang..Hahaha)  Gurau Je Lah Cik Nurferl..Jangan Marah..
Senyum Selalu..Sekian.

Taq Cik Keroppi

5 comments:

Unknown said...

hahaha..gud luck utk give away tu

SuparMan SuaRez said...

@Boni JLL3

Hahaha,,Thanx Bro..

✿ SISFEL ✿ said...

kamu berjaya sila semak.. :)

http://nurferl.blogspot.com/2012/03/pemenang-bertuah-ga-cik-n-tahniah.html

SuparMan SuaRez said...

@✿ CIK N ✿

Saya Menang????? Hooreeyyyy!!! Hooreeyyy!!! Hahahaha
Tapi...Hadiah Beg Wanita...Kwang3x
Syuukkuurrrr seja ^_^

nur_za said...

hehe..ok la 2..xmau bg sy..keh2